Over Aktiva Budgetbeheer - Persoonlijk, begripvol, geen wachtlijst

Over Aktiva

Aktiva is in 2010 opgericht om mensen in financiële onzekerheden en moeilijkheden bij te staan en te helpen weer zelfstandig verder te komen met hun eigen financiële middelen. Het idee hiervoor is ontstaan na het signaleren van de vele wachtlijsten bij instanties en het gebrek aan persoonlijke aandacht en tijd.

Wij kiezen voor een persoonlijke aanpak en hebben begrip voor de financiële situaties waarin veel huishoudens zich bevinden. Er zijn bij ons geen wachtlijsten, waardoor snel een vrijblijvende afspraak gemaakt kan worden om de situatie door te nemen. Tijdens en na dit gesprek wordt u geholpen om weer orde op zaken te stellen.

Werkwijze

Bent u er aan toe om uw administratie/financiën uit handen te geven? En weet u inmiddels dat bewindvoering of budgetbeheer voor u de oplossing is? U kunt dan op deze pagina lezen hoe vervolgens onze werkwijze is.

Lees meer over onze werkwijze »

Voordelen

De vele voordelen van de dienstverlening van Aktiva is dat er geen wachtlijsten zijn en u bij ons met grote snelheid wordt geholpen. Zodra u zich bij ons aanmeldt wordt u binnen 24 uur gebeld voor het inplannen van een gratis en vrijblijvend adviesgesprek. Dit persoonlijk kennismakingsgesprek vindt in de meeste gevallen binnen 7 dagen plaats bij u thuis. 

Lees meer over de voordelen »

Nieuws

De nieuwsberichten met betrekking tot onze dienstverlening en onze vestigingen. Ook delen we regelmatig een besparingstip of algemene adviezen met betrekking tot uw budget.

Lees onze nieuwsberichten »

Kernwaarden

De bewindvoerders en budgetbeheerders van Aktiva verplichten zich te houden aan en te werken conform de kernwaarden van de organisatie. Indien u niet volgens deze kernwaarden wordt behandeld kunt u hiervan melding doen bij de directie via ons klachtenformulier.

Lees meer over onze kernwaarden »

Kwaliteitswaarborging

Aktiva toont jaarlijks aan dat zij voldoet aan de kwaliteitseisen. Dit dient te geschieden door middel van een extern rapport van een onafhankelijke auditor. De auditor zal in het rapport moeten verklaren dat Aktiva aan de genoemde kwaliteitseisen voldoet.

Lees meer over onze kwaliteitseisen »

Instanties

Onze organisatie is gespecialiseerd op het gebied van Bewindvoering en Inkomensbeheer. Door dit specialisme kunnen wij de cliënten van uw organisatie kwalitatieve ondersteuning bieden in hun financiën. Met daarnaast het doel om ook uw organisatie op de hoogte te houden van de ontwikkelen van uw cliënten.

Lees meer over instanties »