Budgetbeheer en bewindvoering voor instanties - Aktiva Budgetbeheer

Aktiva werkt graag met u samen

Onze organisatie is gespecialiseerd in Bewindvoering en Inkomensbeheer. Door ons specialisme kunnen wij de cliënten van uw organisatie kwalitatieve ondersteuning bieden in hun financiën. Met daarnaast het doel om ook uw organisatie op de hoogte te houden van de ontwikkelen van uw cliënten.

InstantiesDit doen wij door een goede bereikbaarheid te hanteren voor organisaties, u maandelijks mee te nemen in de betaaloverzichten van uw cliënten, bij bepaalde zaken ook u en uw organisatie te betrekken in het proces.

Wij werken met de cliënt altijd op basis van een persoonlijk kennismakingsgesprek op locatie (thuis, bij de instelling waar hij/zij verblijft of bij u op kantoor). Indien u meer wilt weten over een mogelijke samenwerking, zijn wij altijd bereid om een presentatie te geven voor uw organisatie.

Werkwijze

Op deze pagina ziet u stap voor stap onze werkwijze uitvoerig beschreven, inclusief een verwachte looptijd per stap.

Bekijk onze werkwijze »

Voor wie werkt Aktiva?

Aktiva is in de afgelopen jaren voor een flink aantal bedrijven een betrouwbare partner gebleken.

Bekijk voor wie wij werken »